Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A parton

2013.05.15. 00:22

Kellemes idő van, úgy is mondhatnánk "melegen süt le ránk, a nyári nap sugára". Hason fekeszem a hatalmas, kiterített frotírtörülközőmön. Jól esik a bőrömnek, piros alapon fehérpöttyös, kétrészes bikinimben vagyok. Meg kell mondjam, igen csak jól áll.

pötty.png

Elmegy mögöttem egy nagyobb csapat pasi füttyögve, hátrafordítom a fejem, a kezemet napellenzőnek tartva a szemem fölé, felnézek, hogy utánuk nézzek, egy csodás, játékos meleg barna szempárral találkozik a tekintetem, miközben vonulnak távolabb a srácok, még egyszer-kétszer visszanéz rám. Hűha, nem semmi! Visszateszem a fejem a törülközőre és élvezem tovább a napot. Hosszú percek telnek el a messzi kiáltozások csendjében, mire egyszer csak hideg vízcseppek érik sokként,  felhevült hátamat.

Hírtelen összerándulok, ahogy a víz a bőrömhöz ér, felnézek és a meleg barna szempár tulajdonosa áll fölöttem tetőtől-talpig csurom vizesen. Végigpásztáznak a szemeim, széles, férfias vállain, kisportolt szőrös mellkasán, dudodrodó fürdőgatyáján, és végül izmos lábain. Leteríti mellém a törülközőjét és lehuppan mellém. Azzal a szöveggel jön, hogy látja, hogy nem vagyok bekenve naptejjel, ezért ő szívesen megtenné. Ma laza hangulatomban vagyok, hát megengedem neki. Hozott magával naptejet és közli, hogy 40faktoros. Hurrá! Leteszem a fejem és átadom magam az érzésnek. Oldalt fekve, egy kézzel elkezdi kenni a vállaimat, nagyon finom a keze, gyengéden keneget és a naptej hőmérséklete is jól esik a bőrömnek. Lejjebb halad a keze, viszont beleakad a fürdőruhafelsőm pántjába, megkérdezi kikapcsolhatja-e. Hagyom neki. Hm, oldalt egy kicsit kibuggyannak a melleim, de ahelyett, hogy szégyelném emiatt magam, egy egészen kicsit izgat a dolog. Kenegeti a hátam, felcsúsztatja a kezét a nyakamig, egészen ellazulok a kezei alatt, halad a derekam felé, őrült nagy tenyere van, egészen birtokba veszi vele a testem. A derekam után a lábaimat keni, óvatosan végighalad a combomon és a vádlimon, egészen a bokámig, egy picit megfogja a bokám, hm ez nagyon érdekes és izgató érzés. Azután elkezd felfelé haladni a kezével a combomon, a combom kenése közben egy picit betéved a keze a combom belső oldalára. Hííí ez már egy kicsit sok, de mozdulni sem tudok, akarom a kezét. Miközben ken, végig nem szól egy szót sem és én is jobbnak látom csendben élvezni a történéseket. A combom belső oldaláról a fenekemre kalandozik a keze, benyul a bikinim alá, hogy ott is jól bekenje, kihúzza a kezét és a combom oldalát keni, de csak visszatér a fürdőbugyim alá a keze, iszonyatosan izgató érzem, ahogy nedvesedik a puncim.

mga_kep_0_134002664747.jpeg

Önkéntelenül kicsit szétteszem a lábam, így már lejjebb tudja dugni az ujjait a bugyimban, a combom közé. Megérint ott. "Ahhhh Úristen, ez kurva jó. Izgass, dugd be! Akarom, csináld már!" Kiáltok fel magamban, de iszonyatosan lassan csinálja, épphogy megérinti, máris a fenekemet masszírozza a kezével, ugyebár közben jönnek-mennek körülöttünk, nem lehet ezt olyan feltünően. Megint odanyul, de most már kicsit bedugja az ujját, hallom, ahogy felnyög halkan, amikor megérzi mennyire nedves vagyok. Elkezd ujjazni, csodálatos érzés, egyszerűen leszarom, hogy körülöttünk emberek vannak, vagy hogy valaki les, csak élvezem a tiltott gyönyört. Néha kiveszi az ujját és előrébb tolja, hogy kicsit megsöndörgesse a csiklómat, totál bevadultam, mindjárt élvezek. Megint odanyul a puncimhoz és bedugja immáron két ujját, najó ez kész nem bírom tovább, beleharapok a törülközőbe, hogy elfojtsam kéjes orgazmus-kiáltásomat. Jesszus, végigfut a testemen a csodálatos érzés, remegek. Fúúú, ez azt hiszem életem egyik legjobb orgazmusa volt, de alighanem az egyik legszégyentelenebb. Feltápászkodok és a srác felé fordulok, nem tudom letörölni a boldog mosolyt a számról, odahajol és megcsókol gyengéden, aztán egyre szenvedélyesebben, közben a kezemet a hasán pihentetem, képtelen vagyok megállni, benyulok a vizes fürdőgatyájába, csúsztatom lefelé a kezem, míg nem megérzem kőkemény farkát. Rászorítók és elkezdem verni, annyira hálás vagyok a korábbi orgazmusomért, hogy tőlem, most bármi kitelik. Csak verem és verem neki, a fürdőkatyája rejtekében, miközben csókolózunk, játszadozunk a szánkkal. Megharapja az alsó ajkam, én meg megnyalom az övét, beszívja a nyelvemet én meg hagyom, aztán végignyalom a fogsorát. Harapok és szívok én is. Aztán játékosan megvonom tőle a számat és egyre keményebben verem a farkát. Megint odaadom az ajkam, hogy újdonság erejével érje a puha, forró nedves és édes ajkam. Hangosan felnyög, amikor elélvez, hírtelen elpirulok, mindenki minket néz...zavartan felpattan és magával ránt, aztán behurcol a vízbe...

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr845299139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása