Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Álarc

2013.06.06. 20:14

Épp  Borgiák sorozat harmadik évadjának egyik részét néztem, amikor olyat láttam, ami nagyon felizgatott. A Borgia pápa gyerekei, Csezáre és Likrécia konkrétan dugtak egymással, jó testvérekhez híven. Az egész felvezetése is izgalmas volt. Lukrécia már régóta élvezte bátyja vonzalmát és vissza is élt vele párszor. Huzigálta a mézesmadzagot a bátyuci előtt, míg végül be nem következett a borzasztóan erkölcstelen, mocskosul kielégítő baszás. Azt gondoltam, hogy ez nem lesz lehetséges, így plusz izgalmat okozott nekem, hogy mégis megtörtént. Bátyus bekopogott Lukrécia ajtaján, aki azzal invitálta be Csezárét, hogy épp az esküvői ruháját próbálja. Mikor belépett az ajtón, nagy meglepetésére, Lukrécia anyaszült meztelenül feküdt az ágyán, abszolút szenvtelenül. Csezáre zavarba jött és ki akart menni, de ekkor Lukrécia az ágyához szólította, azzal, hogy szépnek találja-e a lábát Csezáre, "hát persze" mondta ő és alaposan megfogdosta, a pici, nőies lábat. Aztán követték egymást az események és már épp csókolózni kezdtek volna, majdnem összeért az ajkuk, amikor valaki bekopogtatott. Így elmaradt a csók, sajnos, bár már ez a jelenet is nagyon izgatónak hatott. Közben jöttek-mentek az események és egyszer csak Lukrécia belopakodott testvére hálószobájába, bemászott az ágyába, és vetkőzni kezdett. Itt már tudni lehetett, hogy biztosan bekövetkezik a hatalmas bűn. Nagyon izgató volt, itt már nyelni sem tudtam az izgalomtól...benyúltam a bugyimba és elkezdtem izgatni a csiklómat, közben a mellemet masszíroztam, kábé két hete nem volt kedvem és alkalmam magamhoz nyúlni. De most volt, most nagyon begerjedtem, semmi sem izgatja jobban a mocskos lelkemet a tiltott dolgoknál. Azért szeretek nagyon maszturbálni, mert ilyenkor elengedhetem magam tökéletesen, nem kell senkinek megfelelnem, olyan torz, élvezős arcot vághatok, amilyet akarok anélkül, hogy bárki, bármit gondolhatna rólam. Tudom, a lelkem mélyén, hogy ez izgatólag hatna a férfiakra, de én mégis képtelen vagyok nekik feltárni ezt az arcomat.

inkognitoban.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr955348603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pszeudozsiráf 2013.06.11. 23:49:58

Ehehehehehe!

Azér még mindig meg akarlak baszni! :D
süti beállítások módosítása