Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyári gyakorlat

2013.07.18. 14:09

...17évesen, szüzen bekerülni egy olyan környezetbe, ahol egy csomó fiatal, jóképű szakács és felszolgáló dolgozik, hm...nagyon izgalmas dolog...a munkásszállóról lejárni a helyi szabadtéri kocsmába boroskólázni megint csak...és ott szemezni a munkatársakkal...történt egyszer, hogy nagyon szemeztem az egyikkel (25év körüli), kis naívan gondoltam, hogy összejövünk ő lesz a barátom...friss tetkója volt (egy skorpió) amit megkért, hogy menjek fel a szobájába és kenjek be, mellesleg megmutatta a madárpókját is (igazi, nem tetkó). Aztán rámmászott és ki akart nyalni, amit egyébként lehet, hogy hagytam volna, ha nem éppen borostás a puncim, nagyon könyörgött érte, de én annyira szégyelltem, hogy leborotvált puncimon már elkezdett serkenni a szőr, hogy képtelen voltam hagyni, így hát faképnél hagytam egyelőre...gondoltam ennek majd lesz folytatása, annak rendje és módja szerint...nagyban reménykedtem, hogy majd még találkozunk, meséltem a lányoknak, hogy mi volt és, hogy mennyire odavagyok a srácért...egyszer csak az öltözőben a szekrénysor mögül hangokat hallottam, két lánytársam beszélgetett "blogella (persze ők nem így hívtak) azt hiszi, hogy érdekli a srácot, amikor nekünk mesélte, hogy csak meg akarta dugni, de nem jött össze, így már nem érdekli. Blogella meg totál azt hiszi, hogy kell neki" aztán gonoszul nevettek. Mondanom se kell úgy éreztem magam, mintha valami filmben szerepelnék, és kivülről láttam az eseményeket...sírva mentem haza a szállodából a munkásszállóra, egyéb iránt az illető pincér az egyik "szekrényes" csajjal jött össze, akinek kurva szőrös volt a pinája és az én házibulimon dugta meg először (hurrá)...de aztán hamar szétmentek:)

Gyakran szólt akkoriban a zenegépbő, a kocsmában:

Egyébként van még sztorim, a nyári gyakorlat hosszú volt...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr775413220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.07.19. 21:08:12

@pussyluva: mindig ezek a "fontos" részletek:D Abszolúte nem, csak rájöttem utólag, h amikor egy pasi be van gerjedve telibeszarja, ha épp borostás...bár utólag lehet kibeszélte volna...amilyen "jó" ember volt emberünk;)

pussyluva · http://realpussyluva.tumblr.com/ 2013.07.20. 11:05:13

@BlogElla: Szerintem nem csak akkor amikor be van gerjedve. Ez abszolút személyfüggő. Én speciel mindegyik verziót szeretem, mindegyikben megvan a jó, csak dzsungel ne legyen.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.07.20. 14:37:46

@pussyluva: nemtom, sztem túl nagy jelentőséget tulajdonítanak ennek az emberek, viszont örülnék, ha már visszajönne a divatba a szőrös pina, mert egészségügyi szempontból aggályos a borotvált...nem beszélve arról, h amikor elkezd nőni, nekem viszket, mint az isten baszása...és egy bizonyos hosszt meg kell várni, h le tudjam borotválni, különben össze-vissza sebesítem, viszont az a hossz...kimeríti a (véleményem szerint gusztustalan), borostás pina fogalmát...amikor lekapom, akkor utána selymes babapunci, ellenben másnapra már kezd szúrni...kozmetikushoz nem vetemednék ilyennel, h gyantázza má le...mert nagyon érzékeny a bőröm és már a lábszáram gyantázása is pokoli fájdalommal ér fel...

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.07.20. 14:40:44

érdekességként mondom, h nőgyógyász előtt is mindig leborotválom, pedig egy vén trotty a dokim és undorodok is tőle és isten ments, h azt akarjam, h megkívánja, de valahogy igénytelennek érezném és szégyellném...rohadtul bosszant, amiért ez a RETEK társadalom képtelenségnek hangzó félelmeket gerjeszt bennem...

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.07.20. 15:09:35

@pussyluva: bazmeg leesett a neved, eddig azt hittem csaj vagy...ezzel a puszilva névvel:D

pussyluva · http://realpussyluva.tumblr.com/ 2013.07.20. 17:27:36

@BlogElla: Gratulálok a megvilágosodáshoz, akkor "puszillak". :)
Épp azt akartam írni, hogy akkor miért nem gyantáztatod, de meg is válaszoltad. Engem egyszer gyantáztak (nem ott), de kétlem, hogy arra többet sor kerül.
Egyébként szívesen véleményezem, ha mutatsz róla képet. :D

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.07.21. 10:18:09

@pussyluva: hát hogyne mutatnék, azon nyomban kiteszem a blogra, minden vágyam, hogy te láttamozd a pinámat!
süti beállítások módosítása