Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hétvégi "kaland"

2013.08.12. 21:37

Legjobb barátnőmmel elhatároztuk, hogy bulizunk egyet a Balcsin. Nekem amúgy is, ha nyár, akkor Balaton, más nem nagyon jöhet szóba, mert imádom. Tehát leutaztunk, kicsíptük magunkat, mint Szaros Pista, Jézus nevenapján. Némi vodka-tonic és pezsgő után belevetettük magunkat, a bulizás fékevesztett folyamába. Táncoltunk, egyedül, egymással, pasikkal, elvoltunk. Ő jobbra, én balra, néha a női mosdóban vagy a táncparketten összeakadtunk. Aztán rátaláltam egy baromi jó kis pasira, aki kurva jól táncolt és üvöltötte velem a retró slágereket "egy ilyen lánynak a diszkóban a helye!" Nagyon jók voltunk együtt...össze-vissza dícsérgetett, hogy milyen kurva jól mozgok, meg milyen szép a szemem...mondhatnám, hogy persze csak azért mondta, mert meg akart dugni, ami tény egyébként, de az is tény, hogy tényleg kurva jól mozgok és a szemem is brutál szép.

Bizonyítékul a szemem:

4884338753_44097ebd35.jpg

és a mozgásom:


Ezt szeretném még elsajátítani, a brazíl nők ezt nagyon értik, de a szövegre is érdemes odafigyelni, nagyon tanulságos:

Nyah, szóval elvoltunk, közben ránk világosodott, barátnőm vagy 50szer hívott, gondoltam megkérdezem, mégis mi a hányás...aszonnya hazament két faszival, jóvan mondom bameg nem aprózod el...csávesznek átadta a telefont, hogy, hogy találok oda...aki halálos nyugalommal közölte, ha odamegyek keményen partyba vágnak engem is nem csak a barátnőmet, ettől megijedvén, inkább kihagytam a sztorit, inkább a saját kanomat kísértem haza, lovagiasan, mert ő közelebb lakott 1településsel, mint ahová nekem "haza" kellett caplatnom, út közben fél percenként megálltunk csókolózni, tiszta nemzeti dohánybolt ízű volt a szám, mert a pasi bagós volt...ráadásul az éjjeli piázás óta egy kortyot sem ittam, kiba kiszáradt az ajkam...szóval lassan sétálgatunk, mire a faszi bejelentette, hogy hát ő nagyon szeretne kinyalni...nem vagyok az a hipót is hipózó higiénikus típus, de úgy vagyok a nyalással, hogy "..mielőtt elkezdjük legyen azért tiszta, utána a bugyidat nem adom vissza..."

 

Szóval csomószór pisiltem a piától, meg aztán nyári meleg beizzadt meg mittomén, belegondoltam, hogy azzal a cinnyás kis szájával, most belenyelvel, a nem éppen higiénikusnak érzett puncikámba és valahogy nem indultam be. Persze egy icipicit, azért mégis, mert már fogalmam sincs hogy, a pasi hipp-hopp (fényes nappal , az utca kellős közepén) benyult a bugyimba és finoman megujjazott, ezután mindketten konstatáltuk, hogy megáradt a hüvelyemben, a szerelmi nedüm...igazából jól esett, mert az idejét sem tudom mikor járt ott az én kezemen kívül valaki másé...de persze egyből eszembe jutott, egyszerre 60féle fertőzés, ami a kezéről a hüvelyembe juthatott...úgyhogy kértem, hogy húzza ki. Bár akkor már mind1 volt...na szóval mentünk, mendegéltünk, mentem én és jött mellettem a punciszagú kezü csávesz...odaértünk, ahol elváltak útjaink, mire dühösen ellöktem magamtól, hogy még a geci telefonszámomat se próbálta elkérni, úgyhogy baszódjon meg. Nem annyira faszverős sztori, de bazmeg ez most így történt, remélem hamarosan beszámolhatok, kedves olvasóimnak, valami irtózatosan, gigantikus nagy baszásról, amire lehet, csattogni;)

És most zene:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr125444339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása