Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Életem napjai...

2013.08.14. 13:21

Első nap: Évek óta nem, de végre megtörtént, hogy valaki megtetszett igazán, de olyan lángolósan, ráadásul nem véletlenül, a pali adott olyan jelzéseket, hogy a híres önvédelmező mechanizmusom egyre jobban kikapcsolt. Pasi: "Remélem holnap is látlak!"

Második nap: Elkérte a kolléganőm telefonszámát.

döfés.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr885460377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szorokin 2013.08.22. 17:22:19

Túl félénk volt, hogy hozzád forduljon, a könnyebb pályát választotta. Mi már csak ilyenek vagyunk, én kérek elnézést.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.08.22. 20:05:37

@Szorokin: nem, hanem inkább jobban tetszett neki, de aztán mégis erőltettem és majdnem eljutottunk egy pontig...de mégis meggondoltam magam és úgy döntöttem, még akkor is ha nekem is jó lenne, ő nem kapja meg tőlem ezt az örömet. Bár, ha rám néz azokkal a szemekkel...nem szabad elgyengülnöm!

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.08.23. 20:51:24

@Szorokin: most akkor nem engem akarsz, inkább belelöksz mindenféle jöttment karjába?
süti beállítások módosítása