Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pupilla

2014.03.12. 20:09

Izgalom hatására megnő, kitágul. Ezért is láthatjuk a vágyat a másik szemében. Sötétben dugásnál dupla siker, ugyanis sötétben, amúgy is tágul a pupilla:D

Múltkor, amikor maszturbáltam, szemeztem magammal a tükörben és néztem a pupillámat, ahogy elöntött a vágy egészen nagyok lettek, a kis fekete pontocskák, ahogy eljutottam a csúcsra, még mindig, aztán hiretelen egyik pillanatról a másikra, visszazsugorodtak a fényviszonyoknak megfelelően. Kicsit fel is nevettem, olyan meglepő látvány volt, mert eddig ilyen kísérletet nem csináltam.

Névtelen988.jpg

Egyébként nem csak szexuális izgalom hatására tágul, hanem más féle izgalomra is, mivel valahogy összefügg a vérkeringéssel, de semmi kedvem utána nézni a pontos biológiai háttérnek. Plusz vonzóbb is számunkra, az akinek tágabb a pupillája, így már hallottam olyan kontaktlencséről is és pupilla tágító műtétről is. A fényképek photoshopolásánál pedig, direkt nagyítani szokták, szintén, vonzóbbá tevési célzattal.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr305562153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása