Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jelek 2 folytatás

2014.03.17. 21:50

Már 3éve annak, hogy Jelek 2 című bejegyzésem főhősével találkoztunk, amikor pont aznap jött meg, amikor végre basztunk volna. Nos, 2éve ő vette fel velem újfent a kapcsolatot, mert hiányoztam neki és "de hülye volt", aztán összekaptunk és nem lett belőle semmi. Most én vettem fel vele a kapcsolatot, egyre inkább elhatalmasodik rajtam a magány. Jó ideje a fejemben járt, hogy vele mennyire is passzoltunk, mennyi mindenben. Történt ez egy nem túl sikeres túra-randi (erről majd egy másik bejegyzésben, de az sem lesz bugyinedvesítő) estéjén. Egy bizonyos filmes portálon gabalyodtunk egymásba anno és itt próbálkoztam ismét. Beírtam az egyik kedvenc filmjéhez, hogy hiányzik. Láss csodát, 10perc múlva landolt a levele a postaládámban, hogy "te is hiányoztál, sokszor gondoltam rád, de nem mertem írni, mert, azt hittem haraxol". Kiderült, hogy ezzel a nevével, már kontrázott a hozzászólásaimra, az azóta 10-dik nevemen. Ő felismert mindig, utánozhatatlan, egyedi stílusomon, de én őt nem. A lényeg, hogy szó, szót követett és kiderült, hogy mindkét oldalról dúl a láv, még mindig. Tiszta happy voltam, mert igaz nem stimmelt minden 100%-osan, de intelligens a pasi, magas (190->), barna hajú és szemű, hasonló a világnézetünk, jó a humora, akár nekem. Szóval, minden klappol, hogy végre, végre...Nekem a beszélgetésünk estéje után el kellett utaznom két napra, net távolba, de sebaj, mert neki meg eltört a mikrofonja és megdumáltuk, hogy mire hazajövök vesz és hanggal beszélünk órákig, ahogy régen.

index.jpgÉn konkrétan emiatt lemondtam egy programot és hamarabb is indultam haza, mint eredetileg akartam, mert azt mondta, hogy du. 5-től biztos elérhető lesz. Na most tudni kell, hogy én egy ideje, szigorúan 6-kor vacsorázok és mindig friss ételt eszek, szóval evés előtt készítem el, legyen az bármi is. Viszont nem akartam emiatt a beszélgetés idejéből lecsippenteni, így 5előtt elkészítettem a lecsómat és gondoltam, majd benyomom beszélgetés közben vagy kérek tőle 5perc szünetet.

Kezdjük ott, hogy itt ültem tűkön, de ő csak 5:30-kor jött, elkezdtünk beszélgetni, vagy 20percig azon szenvedett, hogy nem hallja vissza magát, ahogy beszél és ez zavarja, ezt a beállítást kereste a skype-on. Mind1, nem számít a késés, nem számít, hogy szarakodik, végre itt van. Aztán közölte, hogy sajnos 7-kor el kell mennie egy órára, mert pénzzel tartoznak neki. Oké, mondom magamban, lenyelem, nem balhézok, biztos soha máskor nem kaphatja vissza a kölcsönt, csakis akkor, amikor végre velem beszélhet. 7-kor kérdeztem, hogy nem kell-e még mennie, azt mondta még nem hívja az ember, tud és szeretne maradni egy kicsit, ennek örültem, mert ezek szerint ő sem szívesen hagy itt. Végül 7:15-kor elment telefonálni és öltözni, 1 és 3/4 óra múlva ért vissza. kedvesen megkérdeztem, hogy meg van-e a pénz. Örömmel írta, hogy megvan. Aztán írta, hogy még el kell intéznie pár telefont Én itt már aggódtam, mert 10-kor fexek, minden este, tehát csak egy óra van addig, de sebaj, telefonáljon, ha olyan fontos este 9-kor. Azt írta munka ügy. Hát jó, vártam. Erre beírja 21:20-kor, hogy van egy grafikon, amit most meg kell csinálnia. Én kedvesen megkérdeztem, hogy nem lehetne-e azt 22 után megcsinálni, mert én addig érek már csak rá. Azt írta, nem és lehet, hogy meg fog szakadni a skype, miközben készíti a melót, de ha kész lesz, még tudunk beszélni utána.

Hát itt szakadt el a cérnám, hogy nem igaz, hogy ennyi idő után végre tudunk beszélni és nem képes engem az első helyre tenni. Erre megszakadt (kilépett a picsába).

Aznap jól álomba sírtam magam, hogy velem miért mindig ilyen faszok a férfiak, de másnap erőt vettem magamon és jópofa levelet írtam neki, amiben azért leírtam az én álláspontomat, majd írtam neki, hogy legyen szíves du. 3-ig válaszolni, mert utána megint elutazok és nem leszek net közelben és nem szeretnék bizonytalanságban hétvégézni.

könnyes szem.jpg

Hát nem írt és az smsemet, sem kapta meg a telefonja, mert vagy kikapcsolta vagy letiltotta a számom.

Azért én bíztam, mire hazajöttem (4nap után) még mindig nem várt levél. Írtam, neki, hogy legalább írja meg mi baja.

Végre írt, azt írta "Nem szereti, ha számon kérik és csak egy fellángolás volt és nem akarja erőltetni."

bad-St-Valentin.jpg

Most komolyan, nem volt igazam? Az lett volna a minimum elvárható, hogy ahelyett, hogy váratgat, leírja, hogy fontos munkája van és el kell napolnunk a beszélgetést, de ő képes lett volna 10-ig ott váratni a monitor előtt, miközben jól tudta, hogy 7:15-től nem tud velem tovább beszélni.

 

Nem értem, tényleg túl sokat kérek? Én miért tudom ennyire "feláldozni" magam, program lemondva, vacsi hidegen evés, csak hogy minél többet vele tudjak lenni.

 

A durva, hogy igazából szerintem egy igazi fasz, emiatt a viselkedés miatt, ráadásul nem is veszi észre magát, és mégis én kesergek utána, és próbálom kiírni magamból, hátha könnyebb lesz nekem így, miközben neki már csak max. egy kellemetlen emlék vagyok.

A tény az, hogy nagyon szerettem volna, de az igazságérzetem dolgozott, nem lehet így állni egy lányhoz, ha érdekli igazán, ha most befogtam volna a lepénylesőmet, akkor egy másik alkalommal csúcsosodott volna ki ez a probléma.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr145866843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása