Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Túra-randi

2014.03.19. 16:20

Ígértem az előző bejegyzésemben, hogy írok erről a bizonyos túra-randiról, már jó ideje szemeztem ezzel a lehetőséggel, amire rátaláltam úgy kb. 2éve.

Arról van szó, hogy van egy oldal, az a nevük Randi-Másképp és ez a csapat szervez bringa-randit, túra-randit, társasjáték-randit stb... Mivel én imádok bringázni és túrázni, de viszont nincs kivel, legalábbis saját korosztály. Úgy döntöttem összerakom a kellemest a hasznossal, túrázok és társat is keresek egyszerre. Mivel a neten főleg "laza-kapcsit" kereső férfiember van, az ember lánya arra gondol, hogy talán egy egész napos túrára, olyan férfiak jelentkeznek, akiknek komolyabb szándékaik is lehetnek egy nővel.

Szóval végre eldöntöttem, hogy elmegyek, mivel Nőnapon, a hölgyeknek fél áron lehetett jelentkezni, megfelelőnek találtam az alkalmat. Hiszen, ha szar lesz, nem veszítek rajta sokat.

resize.php.jpg

Az idő gyönyörűnek ígérkezett, bár előző nap égszakadás volt, ami miatt sáros talajra lehetett számítani.

Nagy szerencsémre, akik kocsival érkeztek a helyszínre felajánlották, hogy aki útba esik, azt elviszik, így az utazásra sem volt gondom, egy nagyon kedves lánnyal érkeztünk, akivel a kocsiban nevetgélve beszéltük meg, az online társkeresésben szerzett vicces és olykor sírni való tapasztalatainkat.

Amint leparkoltunk és elindultunk, a túracuccos csoportosulás felé, felmértem a terepet és már akkor tudtam, hogy innen, SENKI!

De mind1, azért a túrához volt kedvem.

Nagy szerencsém volt a kezdetekben, amíg szinte mindenki feszengve ácsorgott egyedül, addig mi, a már összehaverkodott csajjal jókat röhögcséltünk.

Bokáig süppedtünk a sárban, ahogy az erdőbe értünk, nagyon jópofa volt, mindenki belátta, már késő feljebb hajtani a nacit.

Jópofa játékokkal próbálták összeismertetni a csapatot, na én az elsőnél totál be is égtem, mert annyira izgultam (konkrétan a torkomban dobogott a szívem) hogy nem úgy oldottam meg a feladatot, ahogy kellett volna, mind1 oda se neki, végül is ez csak az első benyomás, mit számít...

Aztán csapatokra lettünk osztva és odakerültem Big Tomi mellé, igen Big és igen azért, amire most gondolsz. Mellette teljesen feloldódtam, akkorákat hahotáztunk, hogy mindenki hátrafordult, aki előttünk ment, hogy min fulladozunk.

Innentől már jól mentek nekem a feladatok. Tomi, nagyon ronda pacák volt és kék volt a szeme (én utálom), de a humora vitte a pálmát, szóval kerestem a társaságát, a túra során, de ő jobban nyomult a túravezető lányokra.

Szóval elfogadtam a vereséget.

Az utolsó feladat az volt, hogy az éppen újra összeválogatott csapatoknak le kellett fotózni egy házat a faluban és eladni a túravezetőnek, minél ügyesebb módon. Mindenki jött a sok sablonos baromsággal, szép környezet, király infrastruktúra, én meg jöttem volna a kreatív kis ötleteimmel "mondjuk azt, hogy egy ősi indián temetkezési helyre épült vagy egy kiaknázatlan aranybányára", mire csapattársaim lehurrogtak, hogy á az baromság. Aztán, amikor eljött a szereplés ideje, mégis benyögtem az aranybányás ötletemet, amivel vittük a pálmát, a túravezető szakadt a röhögéstől. Jellemző.

Iszonyú sokat nevettem a jópofa feladatokon, de főleg a lányokkal haverkodtunk össze, a pasik nagyon kezdeményező képtelenek, tipikus 2014-es átlag, tutyimutyi pasi. Akiket reggelire ennék meg, ha bevenné őket a gyomrom.

A "buli" végén kaptunk egy kérdőívet, amin fel lehetett tüntetni a nekünk tetsző pasik nevét, értelemszerűen a pasiknak a lányokét.

Először senkit nem akartam írni, de aztán még is felírtam Big Tomi és még egy srácot, akinek a nevét az egyik lánytól kérdeztem, ő még úgy elment, de egy kurva szót sem váltottunk a túrán.

Viszont a kérdőív után, a csapat egyik fele, elment repetázni, megnéztünk egy várat, és én igyekeztem e mellé a srác mellé keveredni, egészen lemaradtunk a többiektől és egész jót beszélgettünk.

Totál meglepődött a koromon, mert 5évvel fiatalabbnak gondolt.

Mikor beértük a többieket, egyből vicceskedve kérdezték, hogy  miért maradtunk le. Ezután a srác kitalálta, hogy a listámon szerepelt és én is, hogy én az övén nem. Emiatt kicsit elszontyolódtam, mert tudtam, hogy 4lányt is felírt.

E-mailben értesítenek a szervezők, ha egyezés van, mivel volt egy névrokonom a túrán, a srác módosította a választását rám, mivel a névrokonom viszont, a papírján volt.

Viszont én kösz, de nem éltem a lehetőséggel, mivel elsőre nem engem választott...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr135869788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása