Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Esküvői szopás

2014.04.09. 02:43

Általában, mindig neten ismerkedek, nálam ez bevált, megismerem kicsit a pasi stílusát, intellektusát, humorát (fontos!), aztán ráér a külső. Rákérdezek kínos dolgokra, hogy pl. minden vágya-e a popószex, mert akkor ugye nálam tárgytalan stb. Ezt élőben nem tudnám így...Szóval nem emlékszem, hol szedtem össze a pacákot, mármint, melyik netes csatornán, de kibaszott messze lakott.

Ez a fő hátulütője a neten ismerkedésnek, bár sokszor gondolkodtam már azon, hogy neten ugyanakkora esélye van, hogy összeakadjak a szomszéd utcában lakóval, mint egy bivajhalálbasznádival, még is én mindig vilgávégeszentborzasztói pasikkal gabalyodok össze, miközben magam fővárosi paraszt vagyok.

Szóval ez az ipse, még Nyíregyházától is egy órányira keletre élt egy kis faluban, nem is volt egy nagy szám külsőleg, abszolút nem az esetem, szőke, kék szemű és 172cm magas. Az estem a magas (185->) barna haj/szem.

Mind1, aranyos embernek ismertem meg és sokszor megnevettetett skype-on, most beugrott, hogy videócseten ismertem meg:)

Szóval volt valami rokonának az esküvője és elhívott, hogy legyek a kísérője, ezen a jeles eseményen, mivel nincs kivel mennie.

15.jpg

Volt egy öccse, akinek zalaegerszegi bnője volt, de Pesten dolgozott a csaj...felautóztak ketten az öccsével, az öccse kitette nálam a pasit, amíg elment a bnőjéért, akit szintén hozott az esküvőre. Ez az idő arra volt elég, hogy eldöntsük elmenjek-e velük a halál faszára, több napra, elég szimpi-e a srác, amíg vissza nem ér, az öccse.

Persze, mivel kedveltem és nem volt olyan visszataszító, elmentem velük. Iszonyú hosszú volt az út. A Vasembert néztük menet közben valami modern szaron, akkor még új volt a film, de engem nem nagyon kötött le. Megálltunk a Mársénál szendvicsezni és meghívott a pasi egy pisire is, de konkrétan úgy éreztem magam, mint a vidéki kislány Pesten, azt se tudtam, hogy hová kell bedobni a pénzt stb. annyira modern volt a cucc. Segített, olyan drága volt:)

Az út vége kibaszott szar volt, mert amikor vége lett az autópályának, asszem Debrecennél, utána országúton mentünk tovább, ami olyan kanyargós volt, hogy majdnem kidobtam a taccsot. Életem egyik legrosszabb élményei közé sorolnám.

Szóval megérkeztünk valamikor éjjel, bedőltünk az ágyba és aludtunk. Másnap bemutatott a szüleinek, halál jó fejek voltak, próbáltak mindenféle programot kitalálni, hogy mi lányok ne unatkozzunk. Élveztem nagyon, hogy vendég vagyok, ráadásul a másik lány is nagyon jó fej volt, jól kijöttünk. Az anyuja sütött nekünk fánkot, nagyon finom volt házi lekkárral. Horgásztunk büdös bojlival, de nem fogtunk szart se, amit nem bánok. Megnéztük valami költő szülőházát. A szüleinek volt egy kis panziójuk, gyönyörű kerttel, délután odamentünk szalonnát sütni. Baromi jól éreztem magam:)

Este együtt aludtunk a sráccal, de nem volt semmi, nem voltunk még összemelegedve eléggé. Másnap volt az esküvő, délelőtt nagy készülődés volt, még nem voltam vidéki esküvőn. Mondjuk nem is az az igazi parasztlagzi volt, de egy bazi nagy sátorban voltunk. Mondjuk volt egy érdekes különbség, az esküvőkön hozzá vagyok szokva, hogy embercsoportonként ki van rakva egy kis üdítő, ásványvíz, esetleg bor, na itt egy liter alma és egy liter szilvapálinka volt kirakosgatva.

Jól be is basztunk, táncoltunk a mulatósra, ott vigyorogtak ránk a srác szülei:)

f__es_.gif

Később kedvünk támadt kimenni egy kicsit, tavasz volt, nappal finom meleg, de estére lehűlt a levegő és a fű nedves volt, teljesen átázott a cipőnk...Felültünk egy padra, aztán már fogalmam sincs, de a következő jelenet, ami beugrik, hogy szopom a faszát, amiben ő nagy örömét leli, kész volt tőle, hogy tőlünk 20méterre 148ember bulizik, köztük a szülei stb... én meg ott szopom a faszát szégyentelenül. Bevallom nagyon élveztem a helyzetet, mocskos kis ribancnak éreztem magam:) Végül a számba élvezett, nehogy a kis öltönyére menjen a drága anyag:) Finom édes volt a gecije, még sosem tapasztaltam ilyet ezelőtt és azóta sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr75987983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása