Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Autómániás

2014.04.12. 17:25

Itt a tavasz és én tüzelek, teljes erőbedobással, ha végigmegyek egy utcán, nagynéném kutyájával sétálva,  elkezdenek vonyítani, a kertes házakból, a kutyák, de nem a kis Manci miatt, hanem miattam. Érzik rajtam, hogy ég a "szívemben" a vágy tüze.

girl_walking_dog_1.jpg

Szóval újult erővel ismerkedek a társkeresőkön, lelki exhibicionizmusommal, kiadom a legmocskosabb, legbetegebb vágyaimat a társkeresőn lévő blogomban. Hátha valaki ugyanolyan beteg, mint én, csak pepitában...

Történt egy pár napja, hogy elkezdtem ismerkedni egy sráccal, megtetszett neki az egyik szubos bejegyzésem, leveleztünk, átcsaptunk skype-ra, hanggal beszélgettünk, nem volt egy hétköznapi srác, fel is keltette az érdeklődésemet, nem szarakodott, azonnal találkozni akart, én persze lustaságból, meg beszariságból nem akartam. Mostantól autómániásnak fogom nevezni, mert az.

Viszont épp nős pasi baszakodott velem levelezésben, szóval írt egy olyat, amit megelégeltem és közben mondtam a mikibe autómániásnak, hogy még is találkozni akarok vele most azonnal, nagyon örült 45perc múlva itt volt, alig volt időm hajat mosni, fürdeni, picit sminkelni.

Kimentem hozzá, kis 27 éves, 190 magas, enyhén izmos, zakó, alatta hosszú ujjú poló, alul feszes farmer, nem nézett ki, rosszul határozottan nem. Ahogy közelebb jött láttam, hogy egész tág a pupillája, írtam korábban, ha olyasmire nézünk, ami tetszik, kitágul a pupillánk, szóval bejöttem neki én is.

Valami 89-es Mercije volt, szép darab volt, de nekem ez semmit nem mondott, amikor még skype-on. mesélt róla kérdeztem hogy milyen, azt mondta, hogy a kocsija és a farka akkor derül ki, hogy milyen, amikor beleülök:)

Így hát beleültem...a kocsiba, dumáltunk, persze én totál zavarban voltam, ahogy szoktam, olyan szemekkel nézett rám, hogy kész voltam...alig vártam már, hogy lesmároljon, de nincs az a pénz, hogy én kezdeményezzek.

autobrandslead.jpg

Szép kis izgalmas játékba kezdtünk egyszer csak, csókok, nyalakodás, nyakba, fülbe, aztán harapdálás, még a hajamat is húzta egy kicsit és élvezte, hogy én élvezem.

Olyan baszott jól nyalta és harapta a nyakamat, hogy majdnem spontán elélveztem, beszarás milyen technikája volt. Kemény lett a fasza, a farmerjában, szinte nyomta a kormányt. Órákig izgattuk egymást, simogatásokkal, szegénykém, már totál kész volt, de elhatároztam, hogy nem szopom le első randin.

Aztán annyira megsajnáltam, hogy feltérdeltem az ülésemre oldalt és kiszabadítottam, a jó vastag és nagy faszát és elkezdtem szopni. Egyem a szívét úgy tetszett neki, majd megzabáltam a farkát, minden évek óta mellőzött technikámat bevettettem.

Szívtam, nyaltam, cuppogtam, golyókat szopogattam, nyálas tenyérrel vertem, közben smároltunk. Nagyon játékos kis nyelve volt, már el is képzeltem, hogy örülne neki édes kis puncikám odalent. Mélytorkoztam, hagytam, hogy tologassa a fejemet a faszára kedve szerint, nem volt durva, jó volt...Aztán kezdtem fáradni, így hát átvettem nyálas tenyérrel és vertem, mint az állat, hallottam a légzésén, hogy már nagyon közel jár, így hát rácsókoltam a szájára és a nyelvemet olyan izgatóan mozgattam az ajkai között, hogy azonnal akkorát élvezett, mint a ház, szegény kocsi, kicsit cuccos lett a gejzírtől.

A  hasáról gyengéden lenyalogattam, aztán a farkát cuppantottam a számba, hogy tisztára szopikázzam, amit ő halk nyögésekkel nyugtázott. Kellemes íze volt a spermájának, semmi extrém savanyú vagy keserű, tök normális.

Egyébként iszonyú hangosan ment el, nem mintha nem azt szeretném, csak épp a házunk előtti parkolóban azért nem volt valami célszerű...remélem már mindenki aludt hajnali fél 1-kor. Az élvezést követően, hangosan felnevetett, annyira megkönnyebbült, nagyon cuki volt.

Utána még fél órát cirógattuk egymást, nagyon feltöltődtem a pettingtől, másnap délben küldött egy üzenetet, hogy tudtam-e magamról, hogy függőséget okozok, mert egyfolytában az éjszaka jár a fejében és bizony szikrát húznak az ösztönei miattam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr936022111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása