Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jelek 3

Címkék: hazugság átverés gyáva szűz impotens

2015.07.15. 08:33

Valamikor az elmúlt időben, teljesen lényegtelen, hogy mikor...megint beleestem a csapdába...Új esélyt adtam annak a marhának, akit már többszörös gyáva elmebetegnek nyilvánítottam. Lent voltam a balcsin, csalódottságomban, hogy legjobb barátnőm nem ugrik le a hétvégére és röpke elmeháborodott pillanatomban rá írtam egy smst: "A balcsin vagyok". Mire azonnal jött a válasz sms:"Lemenjek?" Mire dacosan válaszoltam, hogy "Még csak az kéne." Viszont a másik fél nem hagyta magát, elkezdett erősködni, hogy biztos akarom őt, azért írtam rá, én meg kötöttem az ebet a karóhoz, hogy nem, de, nem de, nem de...végül megdumáltuk, hogy ő viszont nagyon szeretne blablabla. Végül belementem, én tulajdonképpen akartam csak tudtam, hogy csak akkor hiszem el, hogy jön, ha ténylegesen az orrom előtt fog állni. Ez a pasi az igazi megfutamodóbajnok. Tényleg ott állt, sőt ölelt, csókolt, amit persze hosszas séta, közös Balaton-parti vacsora és rengeteg dumálás előzött meg.

Lehet, hogy nekem ő lenne az igazi? Annyira egy hullámhosszon vagyunk, imád tokától-bokáig úgy, ahogy vagyok (Bridget Jones után szabadon). Baromi nagy egyetértés világ dolgaiban, kurva sok röhögés, erős vonzódás...minden klappol csak az a 200km nem, ami elválaszt minket, de végső soron erről már régóta beszélünk skype-on, mármint a megoldásról. Külsőleg egyébként már annyira elfelejtettem, 3 vagy 4 éve találkoztunk először, amit utána iszonyú sok skype beszélgetés követett. Aztán nagy szünetek és hallgatások, hol én kerestem meg, hol ő engem. Most is ezzel jött, hogy ő rendszeresen követi az internetes "munkásságomat" mindig kitalálja a random alkotott újabb és újabb nickjeimet, ha törlöm az előzőt. Jól ismeri egyedi, utánozhatatlan bicskanyitogató és frappáns stílusomat, amit megengedek magamnak, ha kinyitom a számat.

Fantasztikus jó volt minden, filmekben is nagy az egyetértés, ugyanazok a kedvenceink, amikből szó szerint szoktunk idézni. Annyira klappolunk...szépen megfürödtünk aztán összebújtunk. Totálisan be voltam rá indulva, kívántam, mint a picsa, de ő csak dicsért, fogdosott, simogatott, ölelt, csókolt, ennél többet nem tett, még a bugyi sem került le rólam, pedig frissen borotváltam...

Én nem akartam erőltetni, mert nem tudtam, hogy most ez azért van, mert komolyak a szándékai velem és nem akarja elkapkodni vagy még szűz (33) esetleg impotens, mondjuk éreztem, hogy kemény. Egyszerűen nem értettem, de mivel sokszor kizsákmányoltak már pasik, valahol örültem is neki, mert arra gondolok, talán tényleg többet akar.

Csak egy estét és éjszakát tudtunk együtt tölteni, ráadásul volt gárdedámunk is, egyébként lehet, hogy ez zavarta, talán túl hangos a szexben és szégyellte volna? Szóval, végig győzködött, hogy valamikor majd töltsünk együtt egy hétvégét csak kettesben az ő nyaralójukban, ami akkor szabad lesz, nem úgy, mint most. Én mondtam neki, hogy nagyon szívesen, hiszen most is baromi jó volt.

Öleléssel búcsúztunk, bensőséges volt és jó...megkért, hogy ne várjam tőle, hogy gyakran keres, majd keres, ha akar, de egyet megígért skype-on fent lesz, ennek már jó ideje, de azóta se lépett fel skypera. Sokat vártam, türelmes voltam, de az utóbbi napokban írtam neki pár smst, hogy megtudjam mi baja lehet velem...miért bújt vissza a csigaházába, hazúgság volt az együtt töltött idő? Próbáltam hívni is, de nem reagál, egyszerűen nem értem, nem értem...

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr247628186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása