Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kulcs, a zárba

2015.07.31. 20:07

Az, az igazság, hogy fasznak sincs kedve írni annak a 2-3 embernek, aki baszik olvasni...név szerint Ede, Jé, Veniti, Toxic esetleg Tyúb vagy az isten tudja ki a fasz olvas. Egyszerűen le sem lehet írni azt, ami történt velem...igazán hazaérkeztem, istenieket baszunk...kurvára lehull az álarc...az igazi énem kapja és imádja, szerinte istennő vagyok...régebben is mindig ezt mondták a férfiak, mielőtt annyi csalódás ért és bezárkóztam. Úgy tűnik, ő újra kihozza belőlem a Zigazi énem. A vadmacskát, a szexmániás húsevő nőt, aki boldogan kacag, úgy szopik, mint akinek az a kedvenc elfoglaltsága és nagyokat élvez, mint valami orgazmusgyár. Úgy fel vagyok dobva, hogy azt elmondani nem vagyok képes, úgy illünk egymásba vele, mint kulcs, a zárba...a legcsodálatosabb fasz és makk tulajdonosával van szerencsém kúrni. Kurvára nem érdekel meddig tart, mi lesz a vége, egyszerűen akarom, akarom, akarom, akarom és akarom, sőt úgy megnövelte az önbizalmamat, hogy asszem végre más felé is tudok majd nyitni. Ugyebár neki van valaki, így sosem lehet az enyém 100%-osan. Valamennyire élvezem is ezt, mert nekem kell a szabadság, megfulladnék egy zárt kapcsolatban, szerintem az totál halál...ha pl. nem baszhatok azzal, akire benedvesedik a puncim, mert mondjuk mélyen a szemembe néz...igen, kedves barátom nekem ennyi is elég egy beinduláshoz, vagy egy érintés...főleg most, hogy kiéleződtek újra az érzékeim...jaj de kibaszottul, geci boldog vagyok, már nem is érdekel az a sok büdös tetvedék BETOLAKODÓ (mielőlmenekült), akik az utóbbi napokban borzolták a kedélyemet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr137669074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása