Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmbe illő

2015.08.15. 08:10

Bikini koncert és egy csomó olyan dolog, amiről nem írhatok, sajnos, pedig sok minden lenne, de egyrészt elkönyvelnétek hülye kurvának, másrészt hátha olvassa illetéktelen "behatoló"...a lényeg, hogy kaptam egy csomó bókot és pillantást...és hazafelé csezzegh, nem hiszed el a hetesen...cuki pasival szemezés, onnantól, h felszállt...aztán ülésből odaállt mellém...megint szemezés, részemről pici elbizonytalanodás...aztán még is szemösszeakadás...kövi szemösszeakadás nagyon hosszúra nyúlik...szája helóra nyílik...én vigyorgok, mint a tejbe tök, ő benyögi a következőnél leszáll...mire én: telefonszám csere? oké...előveszi a telóját én diktálom a számom...ő beírja és megcsörget...keresztneved kérdezi ő... Gabi...mondom, ő Péter...gyönyörű szeme van és édes arca és imádnivaló szőrös karja...mondom: fáradtnak látszól éjszakából jössz...igen és te? én Koncertről, Bikini...á azt mondja Pataki, nem, mondom az Edda, erre elkezdem énekelni neki a fagyi című számot...pia felbátorító hatása alatt mindez részemről...keleti, leszáll, de előtte váratlanul, szájon csókól...köpni nyelni nem tudok...ég az ajkam az ajkától...megy és nem néz hátra...könyörgök, h nézzen hátra és odanéz rám integetek és ő is...imádom...majd 10 perc múlva hív...édes, imádnivaló...istenem, kész vagyok...erre elmegyek feltölteni a telómat spárba, mire a biztiőr lementi a számom:DDDD Nem tudom mi volt ma velem, azon kívül, hogy büdösnek és fáradtnak érzem magam, de nagyon kanosak voltak ma rám a pasik...irány a zuhany és az ágy...ahhhhhhhhhh....P-É-T-E-R!:) Ja és elutazott vidékre, de hétfő este jön, miattam megpróbál korábban és szeretné, ha a keletiben várnám...bevándorlók ide vagy oda...ott várom...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr407707942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása