Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A bringásom...

2015.08.18. 07:22

Ötödik teljes napot töltöttük együtt, sajnos ez volt az utolsó, mert megyek haza és nem lesz rá több alkalom. Ő se tudja megoldani már. Akkor sem bánom...annyira jó volt, annyira imádom a mindenét, a gyönyörű farkát, a számomra kedves arcát, a gyengédségét még is vad, erőteljes férfias viselkedését. Azt, hogy ha vele tekerek totálisan biztonságban érzem magam. Azt, hogy őszintén szép nőnek tart és nem csak kívül, de belül is és ezt ki is mondja, hogy bevallotta, hogy ő is szeret, de azért hozzátette, hogy nem szerelemmel. Szerettem nézni a kezét, ahogy simogat vele...és kurva mélyen beszívni a bőre illatát. Imádtam, ahogy a hobbijairól beszélt meg, hogy milyen filmeket szeret, hogy imádta a főztömet, hogy növelte az önbizalmamat, amire marha nagy szükségem volt. Valószínűleg fogunk még találkozni, de csak felöltözve és max. csókra és ölelésre lesz alkalmunk. Bár én közöltem, hogy vannak bennem vágyak az iránt, hogy baromira szeretnék egyszer vele aludni, remélem összejöhet majd valamikor. Remélem érezni fogja a hiányomat, remélem vágyakozni fog a puncim után...Mondta, hogy keressek magamnak egy normális pasit, mert igazán megérdemlem és mindent meg tudok adni egy férfinak, amire csak szüksége lehet. Persze csak, hát a szívem most érte dobog, de azért keresek.

Apropó,  buszos pasival tegnap a randi sajnos elmaradt, mert egész este órákon át szakadt az eső az égből, de mintha dézsából öntenék, én is gondoltam rá, hogy lemondom, de inkább kitaláltam, hogy strandpapucsban mászok ki a buszmegállóig, majd ott zoknit, cipőt veszek és mire megérkezek talán eláll...de végül ő hívott, hogy tegyük át...én csalódott voltam, már nem is vagyok olyan lelkes, nem tudom...Ezután egy másfél órát telóztunk, tetszett, amiket mondott, értelmes, van humora és más, mint akiket eddig ismertem, ma találkozunk, meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr257714390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása