Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kielégítetlenül...

2015.09.24. 17:59

Már jó ideje nincs alkalmunk a bringással semmit csinálni, csak egy kis ölelkezés, tapizás csókolózás...megelégeltem és kitaláltam, hogy ma berántom a susnyásba...

Történt hát, hogy nem vettem ma fel bugyit a bringás gatya alá, még itthon leborotváltam a puncimat, hagytam egy kis bajuszt, nekem így tetszik...bepakoltam a táskámba egy kézfertőtlenítőt, zsepiket és elindultam elé.

Még elképzelésem sem volt, hogy fogom ezt előadni neki, eléggé gátlásos vagyok és tudom, hogy ő se a legrámenősebb faszi, akivel valaha találkoztam.

Ölelkeztünk, fogdostuk egymást, csókolóztunk, majd egyre többet nézegettem a susnyás felé...amerre tényleg nem szokott senki járni.

Aztán még is erőt vettem magamon és mondtam neki, hogy toljuk odébb a bringákat és menjünk a susnyásba. Láttam rajta, hogy örül neki és zavarban van, hát én is abban voltam.

Odavittem a kézfertőtlenítőt, levettem a bringás gatyám és nyomtam a kezünkre fertőtlenítőt. Aztán kértem, hogy csatolja ki az övét, mert tökre nem vágom, hogy van, aztán lehúztam a sliccét és a gatyájából elővettem a cerkáját...elkezdtem finoman verni neki...a szitutól vagy attól, hogy kurva rég érintettem totál beindult.

Viszont nagyon nehezen kezdett hozzám érni...végre benyúlt a puncimba, ez tovább lökte őt az izgalomban, mert megérezte és ki is mondta, milyen nedves és forró vagyok...már épp kezdett jól esni, mire ez a hülye el is élvezett...magamhoz öleltem és tartottam, miközben átélte a gyönyört. Eközben teljesen leállt az izgatásommal, majd tisztára nyaltam a faszát és zsepivel is rendbe raktam őt és a kezem.

Erre ő pihegett és átölelt, eszébe sem jutott, hogy esetleg engem is kielégítsen...pedig kurvára akartam, nagyon vágytam rá, még is mit gondolt, mi a faszért állok a susnyásban félmeztelenül?

Belül iszonyú csalódott és mérges voltam, nem akartam szólni érte, egyértelmű mit akarok, de ő meg nem akarja, hát jó...akkor ennyi, elbaszta.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr867818804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása