Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Vibbbbbrrrrrátorrrrr

2013.03.21. 23:56

Egyszer egy barátnőm, megkért, hogy menjek el vele egy szex-boltba, mert szeretne körülnézni vibrátor téren. Ismertem egy szex-shopot, ahonnan régen extraméretű gumióvszert vásárolgattam egyik exemnek. Így ott kötöttünk ki. Persze egy csöppet zavarbaejtő, látvány fogadja az embert egy ilyen helyen. Próbálom érzékeltetni:Sex_shop_I_1.jpg

A barátnőmnél nem volt pénz, csak szerette volna megnézni, mégis mi a felhozatal, mutatott is egy cifrát nekünk az eladó, igazi nyuszifüles, gyöngyház-golyócskás, átlátszó, gumis, pink darabot. Rakott bele elemet és beindította, mi meg belepirulva, szégyenkezve, mégis csorgó nyállal, nagyokat nyelve lestük a izgő-mozgó-forgó szerkezetet működés közben. Konstatáltuk, hogy ez igen, úgy emlékeztem 10rugó körül volt akkoriban. Én még ekkor eléggé vibrátor ellenes voltam, egyébként azon meggondolásból, hogy egy ilyen "csodaszerkezet" után egy valódi pénisszel történő behatolás eléggé ingerszegény lehet, golyócskák és nyuszifülek nélkül.

Baile-font-b-Rabbit-b-font-Vibrator-font-b-buy-b-font-sex-font-b-toys.jpgTörtént aztán, hogy a barátnőm felhívott telefonon, elmondta, hogy épp a villamosmegállóban áll, a szex-shoppal szemben és nem mer bemenni, úgyhogy legyek szíves vele maradni a vonalban, amíg megveszi, mert akkor bátrabb lesz. Így is történt.

Egy éve én is beszereztem egyet magamnak, amikor egy sex-shop weboldalát nézegettem, mert az említett vibri 890 forint értékben volt meghírdetve és méretileg is alkalmasnak találtam. Ugyanis nem túl nagy, olyan ujjnyi, még a neve is az: "Lady finger vibrator"

ladi finger.jpgNagyon szuper kis eszköz, találtam a neten mindenféle színben, mégis amit én vettem csak ebben a szolíd, de mégis ronda színben volt kapható:

cream-classic-ladyfinger-vibe-massager_2269_300.jpgEgyszer úgy jártam vele, hogy használni akartam, de sajnos valószínűleg bekapcsolódhatott magától, mert teljesen lemerült benne az elem. Alul kell picit tekerni a bekapcsoláshoz, és a fokozat is úgy növelhető, ha minél jobban eltekerjük. Ez után az eset után, úgy tettem el mindig a szekrényem mélyére, hogy kitekertem egy kicsit, azért hogy az elem ne érintkezzen a fém bizgentyűvel, nehogy véletlenül újra beinduljon. Másik alkalommal úgy jártam vele, hogy magammal vittem nyaraláskor, igazából végül nem használtam, mert nem volt rá alkalmam, sosem aludtam egyedül a szobában, azt egyébként még elárulnám róla, hogy nem túl csendes, ahogy "berezonál" a kis játékszer. Szóval nem használtam, mégis, amikor hazaérkezvén kiszálltam a kocsiból és búcsúzkodtam a rokonoktól, akik hazahoztak, arra lettem figyelmes, hogy a sporttáskám bizony félhangosan rezeg, gyorsan puszit nyomtam mindenki arcára, majd besiettem, mielőtt észrevehették volna a dolgot. fogalmam sincs, mitől és mióta volt beindulva.

ladifinger1.jpg

Találtam egy képet arról is milyen a belső szerkezet, azért én ilyen átlátszóval lehet, hogy nem szívesen játszadoznék, vannak dolgok, amik jobb, ha megmaradnak "varázslatnak".

love.jpgEgyébként ezzel a cuccal jöttem rá, hogy nekem is van G-pontom, amit eddig a pasik nyomtalanul keresgéltek odabe'. A vibrátorom feltette a térképre a babszemnyi kis "izét" ami a hüvely elülső falán helyezkedik el, GPS- koordinátákat továbbra sem tudok adni senkinek, ellenben bizton állíthatom, hogy márpedig, Én is képes vagyok a vaginális orgazmusra.

géj.jpg
Találtam egy tök jópofa vibrit, ami hasonlít az enyémre, azzal a nagy különbséggel, hogy beszél...kiváncsi lennék, miket mondd és milyen hangon...

3185.jpg

Nem sikerült megfejtenem, mit mondd a videóban, de én arra gondoltam, hogy olyanokat kéne mondania: "Huhh de szűk vagy baby." "Forró a puncid." "Kielégítelek asszony!" "Ó, igen már látom a G-pontod." "Kielégítelek." Mindenesetre inkább vicces, mint izgató.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr975161561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása