Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus álom

Címkék: maszti magány puncinedv

2013.01.25. 12:57

alvás.jpgAzért, amikor az ember eljut arra a szintre, hogy az erotikus álom fogalmát egy maszturbáció meríti ki nála, akkor már igazi magányról beszélhetünk, azt gondolom.

Velem ez így történt, álmomban egy ismerősöm lakásában voltam és ő nem volt otthon. Az ágyára a szomszédos 10emeletes lakóház néz és az ablakán nincs függöny, na ott maszturbáltam én. Kicsit szégyenkezve, viszont nem emléxem, hogy lett volna orgazmusom. Eztán nemsokkal felébredtem és a pinám úszott a puncinedvben. Ébredés után nekem az első, hogy ki kell mennem pisilni, így vagy 6-7 letépett adag wc-papírba tellett, mire "szárazra" tudtam törölni felizgult puncikámat. Még mindig bennem van a "bugi" lehetséges, hogy nekifogok egy kis masztinak.
Ilyenkor sokszor eszembe jut, ha most párkapcsolatban élnék, rámásznék a kanomra, az meg hogy örülne. Viszont, mi van, ha párkapcsolatban nem lesz ilyen nagy a libidóm? Még sosem éltem együtt senkivel, nem tudom, hogy akkor milyen lennék, hogy működne ez. Igaz függne attól is, milyen vele a szex, bár tény, olyannal össze sem jönnék, akivel nem jó, ez is éles bizonyítéka egyedüllétemnek. Senkivel sem elég jó, legalábbis nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogella.blog.hu/api/trackback/id/tr155042874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása